Kvapų marketingas – norintiems įsimintino įvaizdžio

Kaip ilgam išlikti klientų atmintyje? Kas padėtų įgyti jų pasitikėjimą ir skatintų sugrįžti atgal?
Tai pagrindiniai verslininkų užduodami klausimai marketingo specialistams. Jei panašios mintys kyla ir Jums, turime išskirtinį atsakymą. Įvairių sričių mokslininkai ir psichologai įrodė, kad kvapas veikia limbinę sistemą, atsakingą už emocijas ir psichologines reakcijas.
Nebe paslaptis, kad didžioji dalis žmogaus sprendimų grįsti emocijomis ir pasąmoninėmis reakcijomis, todėl kvapas – tiesiausias kelias į kliento jausmų pasaulį.
1995 metais atlikus tyrimą viename Las Vegaso kazino paaiškėjo, kad naudojant specialius kvapus pardavimai padidėjo nuo 33 iki 52 proc.

Kaip panaudoti kvapų marketingą pardavimų skatinimui?

Žmogus perka, kai susižavi preke ar paslauga ir patiki jos nauda. Deja, savo parduotuvėje ar įstaigoje galite siūlyti pačius geriausius dalykus, jei žmogus ateis lydimas asmeninių problemų ir susierzinimo, mažai tikėtina, kad pirks. Tai kaip jį nuraminti ir sukelti geresnes emocijas?

Subalansuoti kvapų deriniai, vos tik įėjus klientui pro duris, sukelia automatinę reakciją. Tuo metu pasąmonėje žaibiškai vyksta reakcijos formavimas, o organizmas priima signalą, pavyzdžiui, nurimti ir pasimėgauti. Kartu su kvapais priimami pasitinkančių vaizdų, spalvų, lietimo pojūčių ir žmonių nuotaikų signalai. Todėl kvapas turėtų darniai susijungti su visa Jūsų aplinka.

Kiti svarbūs aspektai:

  • kvapas turi atitikti Jūsų įmonės tikslus, aplinką ir vertybes;
  •  reikėtų rinktis Jūsų verslo sektoriui tinkamiausius aromatus;
  • kvėpinimo procesas turėtų būti tikslingai valdomas ir naudojamos kokybiškos kvėpinimo priemonės.

Jūsų patogumui rekomenduojame profesionalias kvapų sistemas – pažangios technologijos įrenginius, skirtus patalpų kvėpinimui.  

Kokia kvapų marketingo nauda?

Išskirtinio kvapo panaudojimas verslo patalpose gali sustiprinti Jūsų prekės ženklo identitetą, sukurdamas jaukią atmosferą Jūsų klientams bei darbuotojams. Aiškiai išsiskirkite konkurencinėje aplinkoje unikaliu kvapu.

Kvapo efektas

Įžvalgiai parinktas kvapas formuoja pozityvesnį vartotojų požiūrį į Jūsų įmonę. Priklausomai nuo tikslo, tinkamas kvapas gali turėti skirtingą poveikį:

  • pagerinti vartotojų patirtį;
  • pailginti vartotojų praleidžiamą laiką Jūsų patalpose;
  • pozityviai paveikti vartotojų elgseną;
  • padėti užmegzti emocinį ryšį su vartotojais;
  • sukurti ilgalaikį įspūdį, kupiną malonių prisiminimų;
  • vykdyti rinkos diferenciaciją ir skatinti trauką bei lojalumą.

Kvapų marketingas – tai pats galingiausias marketingo įrankis

Kaip tai veikia?

Uoslė yra vienintelis jutimas, kuris turi tiesioginę įtaką smegenų daliai, atsakingai už malonumus, emocijas ir atmintį: limbinei sistemai. Užuodus kvapą sukeliama tiesioginė emocinė reakcija.

Tinkamai pasirinkę kvapą Jūs galite nukreipti tas emocijas į jūsų prekės ženklą ar kompaniją. Kartu su Jumis mes galime apibrėžti pageidaujamą poveikį ir patarti, kurie kvapai tam tinkamiausi.

Kodėl verta sekti žinomiausių įmonių pavyzdžiu?

Prisiminkite, kada lankėtės gerame viešbutyje ar kitoje prabangesnėje vietoje, kur Jus tiesiog pakerėjo ir net praėjus kuriam laikui, užuodus panašius kvapus staiga kyla prisiminimai. O gal eidami pro kepyklėles ar užsukę į degalinę negalite atsispirti kerintiems skanėstų ir kavos aromatams? Visa tai kvapų marketingas, naudojamas pardavimui skatinimui.

Štai tokiais metodais naudojasi garsiausi viešbučiai, kazino, SPA salonai ir t.t. Ar norėtumėte, kad ir Jūsų įmonė taptų brangiu ir mėgstamu klientų prisiminimu?

Jei taip, tada susisiekite jau dabar ir kartu raskime Jūsų įmonei tikslinį kvapų derinį.

Sužinokite daugiau apie kvapų marketingą susitikimo metu su mūsų specialistais

Papasakosime apie kvapų marketingą, parodysime ir patestuosime mūsų iškirtinių kvapų kolekciją bei susitarsime dėl NEMOKAMO testavimo.